Verslo naujienų portalas

Reklama, kuri sudaro pusę verslo sėkmės

by admin on

Norint pradėti konkrečių prekių ar paslaugų verslą gali padėti tam tikros knygos, kuriose aptariama informacija apie reklamą ir marketingą.

knygos

Kodėl? Nes be šių dviejų versle tiesiog būtinų žaidimų nepavyks susikurti tikslinės auditorijos, kuri padės verslui gyvuoti. Teigiate, kad labai daug naudingos informacijos sklando internete? Su tuo sutikti galima. Išties, virtualus pasaulis siūlo pasinaudoti neribotais jo toliais, tačiau knygoje visos jums reikalingos žinios pateikiamos trumpų vienas po kito einančių žingsnelių eiga.

Kiekviena gera knyga apie reklamą ir marketingą susidaro iš kelių žingsnių, kuriais keliaujant lengvą pasiekti išsikeltą tikslą.

  1. Marketingo strategija aptaria teorinius dalykus, be kurių būtu sunku pasiekti maksimumą. Nors tai pati neįdomiausia dalis, ji būtina.
  2. Kūrybinis marketingas susideda iš jūsų idėjos ir bandymo ją realizuoti. Žvalgykitės aplinkui. Ką matote. Ar mums tai patinka. Ne. Kodėl?
  3. Paskutinis etapas susideda iš testavimo, tai yra bandymo įvertinti sukurtą reklama. Svarbu sužinoti visuomenės nuomonę, kadangi būtent dėl jos reklamos ir yra kuriamos.

Knygos apie reklamą ir marketingą yra vienas iš svarbiausių spaudinių, kuriuos privalo turėti pradedantysis verslininkas, psichologas arba reklamos žinovas. Visa jums reikalingas informacija yra pateikiama vienoje vietoje – tiesiog ateikite ir ją pasiimkite. Tegul jūsų verslas klesti kartu su sėkminga reklama.

Plačiau: knygos7.lt

„Swedbank“ Lietuvoje uždirbo 367 mln. litų grynojo pelno

by admin on

„Swedbank“ Lietuvoje per 2012 m. uždirbo 367 mln. litų grynojo pelno, 2011 m. metinis pelnas siekė 590 mln. litų. Pelnas traukėsi dėl dviejų pagrindinių priežasčių – sumažėjusių grynųjų palūkanų pajamų ir lėčiau mažėjusių nuostolio požymių turinčių paskolų. 2012 m. „Swedbank“ Lietuvoje veiklos pelnas siekė 337 mln. litų, tai yra 10 proc. mažiau nei 2011 m., kai veiklos pelnas buvo 375 mln. litų. Bendrosios pajamos 2012 m. sumažėjo 63 mln. litų ir siekė 646 mln. litų.

„Praėjusieji metai buvo pažymėti kelių banko pelningumui turėjusių veiksnių. Dėl istoriškai žemiausios rinkos palūkanų normos ir pasikeitusios verslo aplinkos smuko banko pajamos ir kapitalo grąža susitraukė beveik 11 procentinių punktų iki 12,8 proc., – sako „Swedbank“ Lietuvoje vadovas Antanas Danys. – Šiais metais palūkanų norma, tikėtina, išliks rekordinėse žemumose, ir tai toliau turės neigiamos įtakos bankų sektoriui. Tačiau žemos palūkanos yra gera žinia verslui, turinčiam poreikį skolintis – verslo investicijos turėtų augti”.

Per pirmuosius devynis 2012 m. mėnesius šalies BVP augimas siekė 3,5 proc. ir, prognozuojama, tokiu pačiu tempu augo ir metų gale. Skolinimo augimas buvo kuklus, nes ekonomikos augimo laikotarpiu paimtų paskolų portfelio amortizacija užgožė naujai išduodamų paskolų augimą. Dėl ilgą laiką vyravusio neapibrėžtumo, ir verslas, ir privatūs klientai laikėsi pasyvios pozicijos dėl naujų finansinių įsipareigojimų.

Paskolos ir indėliai

Skolinimo apimtys sumažėjo 3 proc., lyginant su 2011 m. Bendras paskolų portfelis 2012 m. ketvirtojo ketvirčio pabaigoje siekė 13,55 mlrd. litų.

Bendra indėlių suma, lyginant su 2011 m., padidėjo 14 proc. 2012 m. pabaigoje indėlių portfelis siekė 14,86 mlrd. litų. Paskolų ir indėlių santykis nuo 107 proc. 2011 m. ketvirtojo ketvirčio pabaigoje sumažėjo iki 91 proc. Šio santykio mažėjimas rodo, jog bankas yra mažiau priklausomas nuo tarptautinių rinkų.

Kreditų kokybė

2012 m. atidėjiniai mažėjo 72 mln. litų (73 proc.) palyginus su 2011 m., kai ši suma siekė 262 mln. litų. Didžiausias atidėjinių mažėjimas fiksuotas verslo klientų portfelyje. Nuostolio požymių turinčių paskolų portfelis 2012 m. toliau traukėsi, ir metų pabaigoje bendra tokių paskolų suma siekė 900 mln. litų (2011 m. ketvirtojo ketvirčio pabaigoje nuostolio požymių turinčių paskolų suma sudarė 1,77 mlrd. litų). Gerėjusią kreditų kokybę lėmė išaugę reitingai bei nuolatos augančios naujo žemos rizikos finansavimo apimtys.

Pajamos ir išlaidos

Bendra grynųjų palūkanų pajamų suma per 2012 m. keturis ketvirčius sudarė 339 mln. litų, tai yra 19 proc. mažiau nei 2011 m. Šį mažėjimą lėmė mažėjantis paskolų portfelis ir žemos palūkanų normos. Grynosios komisinių pajamos išaugo 9 proc., lyginant su 2011 m., ir bendra grynųjų komisinių pajamų suma 2012 m. sudarė 218 mln. litų. Pagrindinė šio augimo priežastis – augęs banko klientų aktyvumas.

2012 m. gruodžio mėnesį Lietuvos Respublikos Konkurencijos taryba paskelbė sprendimą, jog susitarimai dėl grynųjų pinigų tvarkymo apribojo konkurencijos galimybes rinkoje ir skyrė „Swedbank“ Lietuvoje 14 mln. litų baudą. Tai turėjo neigiamą poveikį 2012 m. ketvirtojo ketvirčio atidėjinių mažėjimui. „Swedbank“ Lietuvoje su šiuo Konkurencijos tarybos sprendimu kategoriškai nesutinka ir jį apskundė teismui.

Lyginant su 2011 m., išlaidos sumažėjo 7 proc. ir sudarė 309 mln. litų. Nuolatinių darbuotojų skaičius sumažėjo 5 proc. (110) ir 2012 m. pabaigoje jų skaičius buvo 2 293.

Išlaidų ir pajamų santykis 2012 m. siekė 48 proc. (47 proc. 2011 m.).

Santykiai su klientais

2012 m. „Swedbank“ Lietuvoje daug dėmesio skyrė elektroninės bankininkystės kanalų ir paslaugų tobulinimui. Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklas išaugo 13 proc., o banko mokėjimo kortelių apyvarta per EKS augo beveik 23 proc. Toliau plečiamas savitarnos erdvių tinklas bei pasiūlytos naujos funkcijos mobiliojoje bankininkystėje prisidėjo prie išaugusio klientų aktyvumo – 2012 m. mobiliosios bankininkystės aplikaciją atsisiuntė beveik 50 tūkst. klientų. „Swedbank“ pastangos tobulinant elektrinius kanalus sulaukė tarptautinio pripažinimo – 2012 m. verslo ir finansų leidinys „Global Finance“ pripažino „Swedbank“ mobiliąją bankininksytę verslo klientams geriausia pasaulyje.